ARTIKELEN
ACTUELE ONDERWERPEN
Impulsar las empresas agrícolas en España y Latinoamérica con Marketing Intelligence
WDD ahora también está activo en España y América Latina con AGF Market Intelligence. Bajo la dirección de Julio López, quien tiene un profundo conocimiento del mercado español, WDD está listo para apoyarte en tu camino hacia el éxito.
WDD nu ook actief in Spanje en Latijns Amerika met AGF Market Intelligence
WDD is nu ook actief in Spanje en Latijns-Amerika met AGF Market Intelligence. Onder leiding van Julio López, die diepgaande kennis heeft van de Spaanse markt, staat WDD klaar om je te ondersteunen op weg naar succes.
Directflor verbetert inzicht en efficiëntie met sierteelt data tool
Door de koppeling van de sierteelttool van WDD met de data die beschikbaar zijn bij Directflor is er nu inzicht van A tot Z. “Naast de rapportages die ik bijna dagelijks gebruik is er ook veel persoonlijk contact met het team van WDD. Ze helpen met de inzichten in de praktijk te brengen en zo mijn bedrijfsdoelstellingen te behalen”.
Nijssen Jr. optimaliseert slagkracht door datagedreven beslissingen
Door data-oplossingen van WDD hebben we meer grip op kosten en verspilling, waardoor we niet alleen verder kunnen groeien, maar ook slimmer en sneller kunnen werken. Voorbeelden hiervan zijn onder andere claim-, leverancier- en dervingsanalyses.
Fleuromarché: flinke margestijging
Al ruim 30 jaar exporteert FleuroMarché vanuit Naaldwijk snijbloemen en planten naar bloemisten en supermarkten in Frankrijk. Hun succes is te danken aan de sterke focus op klanttevredenheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit.
Heyer – Meer grip op lijnen en klanten
In gesprek met Gerben Marrewijk van FlowerForce over zijn visie, doelstellingen en toekomstverwachtingen. In 2020 heeft Gerben de eerste stap naar een datagedreven organisatie gemaakt met WDD.
Tevreden klanten met een gezonde AGF-voorraad
Bloemen en planten in de supermarkt zijn ook onderhevig aan inflatie. Vorig jaar (2021) kenmerkte zich aan een 15% prijsstijging.
We hebben een datasysteem nodig om verder te groeien – FlowerPower
Als voorloper gaat Wim Linssen van Flower Power aan de slag met een datasysteem. Hij maakt het bedrijf schaalbaarder en gaat groeien van 150 naar 300 winkels!
Consument betaalt 15 procent meer
Bloemen en planten in de supermarkt zijn ook onderhevig aan inflatie. Vorig jaar (2021) kenmerkte zich aan een 15% prijsstijging.
Hoe Flowerforce betere besluiten neemt
In gesprek met Gerben Marrewijk van FlowerForce over zijn visie, doelstellingen en toekomstverwachtingen. In 2020 heeft Gerben de eerste stap naar een datagedreven organisatie gemaakt met WDD.