skip to Main Content

Onze visie op de markt

Helder, nuchter en transparant

Whitepapers

Gratis downloaden

Veel klanten; Zorg of zegen?

Veel klanten; Zorg of zegen?

Voor AGF en sierteelt bedrijven

ARTIKELEN

ACTUELE ONDERWERPEN

Tevreden klanten met een gezonde AGF-voorraad

Bloemen en planten in de supermarkt zijn ook onderhevig aan inflatie. Vorig jaar (2021) kenmerkte zich aan een 15% prijsstijging.
lees verder ›

We hebben een datasysteem nodig om verder te groeien – FlowerPower

Als voorloper gaat Wim Linssen van Flower Power aan de slag met een datasysteem. Hij maakt het bedrijf schaalbaarder en gaat groeien van 150 naar 300 winkels!
lees verder ›

Consument betaalt 15 procent meer

Bloemen en planten in de supermarkt zijn ook onderhevig aan inflatie. Vorig jaar (2021) kenmerkte zich aan een 15% prijsstijging.
lees verder ›

Hoe Flowerforce betere besluiten neemt

In gesprek met Gerben Marrewijk van FlowerForce over zijn visie, doelstellingen en toekomstverwachtingen. In 2020 heeft Gerben de eerste stap naar een datagedreven organisatie gemaakt met WDD.
lees verder ›

Datagedreven FSM

In drie stappen meer rendement op je winkels. Hoe Big Data toepassingen sierteelt FSM bedrijven helpen met het opstellen van het ideale leverschema.
lees verder ›

Datagedreven sierteelt

De sierteelthandel kan een enorme boost krijgen door het benutten van de kracht van data.
lees verder ›
data gert

Gert over gelukkig zijn bij WDD

Gert is mede eigenaar / oprichter van WDD, waar hij met een enthousiast team aan de weg timmert om bedrijven te helpen de kracht van data te benutten. Lees hier het verhaal van Gert.
lees verder ›
jerry agf data

Jerry helpt om de kracht van data te benutten

Mogen wij u voorstellen aan Jerry, met zijn expertise gaat hij bedrijven helpen met het benutten van de data.
lees verder ›
Kleine klant

3 redenen waarom kleine klanten aandacht verdienen

In gesprek met Gerben Marrewijk van FlowerForce over zijn visie, doelstellingen en toekomstverwachtingen. In 2020 heeft Gerben de eerste stap naar een datagedreven organisatie gemaakt met WDD.
lees verder ›
FlowerForce data

FlowerForce gaat met data voor verdere groei en winstgevendheid

In gesprek met Gerben Marrewijk van FlowerForce over zijn visie, doelstellingen en toekomstverwachtingen. In 2020 heeft Gerben de eerste stap naar een datagedreven organisatie gemaakt met WDD.
lees verder ›
Back To Top