ARTIKELEN
ACTUELE ONDERWERPEN
Fleuromarché: flinke margestijging
In gesprek met Gerben Marrewijk van FlowerForce over zijn visie, doelstellingen en toekomstverwachtingen. In 2020 heeft Gerben de eerste stap naar een datagedreven organisatie gemaakt met WDD.
Heyer – Meer grip op lijnen en klanten
In gesprek met Gerben Marrewijk van FlowerForce over zijn visie, doelstellingen en toekomstverwachtingen. In 2020 heeft Gerben de eerste stap naar een datagedreven organisatie gemaakt met WDD.
Tevreden klanten met een gezonde AGF-voorraad
Bloemen en planten in de supermarkt zijn ook onderhevig aan inflatie. Vorig jaar (2021) kenmerkte zich aan een 15% prijsstijging.
We hebben een datasysteem nodig om verder te groeien – FlowerPower
Als voorloper gaat Wim Linssen van Flower Power aan de slag met een datasysteem. Hij maakt het bedrijf schaalbaarder en gaat groeien van 150 naar 300 winkels!
Consument betaalt 15 procent meer
Bloemen en planten in de supermarkt zijn ook onderhevig aan inflatie. Vorig jaar (2021) kenmerkte zich aan een 15% prijsstijging.
Hoe Flowerforce betere besluiten neemt
In gesprek met Gerben Marrewijk van FlowerForce over zijn visie, doelstellingen en toekomstverwachtingen. In 2020 heeft Gerben de eerste stap naar een datagedreven organisatie gemaakt met WDD.
Datagedreven FSM
In drie stappen meer rendement op je winkels. Hoe Big Data toepassingen sierteelt FSM bedrijven helpen met het opstellen van het ideale leverschema.
Datagedreven sierteelt
De sierteelthandel kan een enorme boost krijgen door het benutten van de kracht van data.
Gert over gelukkig zijn bij WDD
Gert is mede eigenaar / oprichter van WDD, waar hij met een enthousiast team aan de weg timmert om bedrijven te helpen de kracht van data te benutten. Lees hier het verhaal van Gert.
Jerry helpt om de kracht van data te benutten
Mogen wij u voorstellen aan Jerry, met zijn expertise gaat hij bedrijven helpen met het benutten van de data.